Bedankt, wij beantwoorden uw vraag zo snel mogelijk!
Vragen over Corona virus
Corona virus (2)
Zijn de bestelde producten veilig?
Geplaatst!: mrt 18, 2020
in
Producten, Corona virus
Ja hoor! Onze producten staan veilig opgeslagen en komen weinig in aanraking met veel personen. Ook verpakken wij heel zorgvuldig en streven ernaar zo min mogelijk handelingen door meerdere personen te laten uitvoeren. We kunnen natuurlijk niet alles uitsluiten maar gaan zo veilig mogelijk te werk en houden ons aan de richtlijnen van de overheid en het RIVM.
Worden de pakketjes gewoon geleverd ivm Corona situatie?
Geplaatst!: mrt 18, 2020
in
Levertijden, Bezorging van mijn bestelling, Corona virus
In Nederland worden pakketjes nog gewoon bezorgd op dit moment. Wij werken samen met PostNL en de bezorgers werken hard om alles op tijd te bezorgen. Houdt u wel rekening dat er soms vertraging kan ontstaan. In België zijn de bezorgopties wel anders in deze tijd. De volgende info hebben wij ontvangen:
Bezorgoptie ‘ophalen op PostNL-punten’ vervalt
Het is niet meer mogelijk om de optie ‘ophalen op PostNL-punten’ aan te bieden voor pakketten naar België. De consument kan de bezorgoptie niet meer selecteren in de check-out, daarvoor hoef je zelf niets te doen. Het is belangrijk om je klanten hiervan op de hoogte te brengen via je eigen website.
Pakketten op PostNL-punten
De pakketten die voor 18 maart 12:00 uur nog niet zijn opgehaald, blijven opgeslagen op het PostNL-punt. We doen er alles aan om hiervoor een oplossing te vinden. Pakketten die op dit moment onderweg zijn naar gesloten PostNL-punten zullen teruggestuurd worden naar de afzender.
Thuisbezorging
In België geldt een tweede aanbiedpoging. Indien een consument bij de tweede bezorgpoging het pakket niet in ontvangst kan nemen, wordt dit pakket naar een PostNL-punt verstuurd dat openblijft. Consumenten worden op de hoogte gebracht zodra zij hun pakket kunnen ophalen bij de betreffende locatie.